Laatste uren.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu Laatste uren.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Laatste uren....

Door: enjoythagoodlife17

Blijf op de hoogte en volg Loraine

12 Maart 2012 | Australië, Sydney

....Sydney, is aangebroken!

Omdat ik om 10am uitgekickt wordt uit 't hostel, ben ik nu een soort van zwerfster in Sydney! Jeetje, zo vroeg moet je hier uitchecken! Best een nadeel en shit en al helemaal als je vlucht/ bus 's avonds pas vertrekt. Waaronder nu die van mij. Backpack staat "ergens" geparkeerd! en for feee, das wel beetje fijn. Ok! Klagen heeft geen zin, doe ik ook maar niet. No worries ;-)

Maar leven als een backpacker is no wayyy, easy! No wayyy!

Zit nu in de lobby van 't hostel mijn verslag te typen.
Gister was ik echt zat, was fles wijn wezen drinken met 1 van de dutchie girls hier die stage loopt. Nou, ik had echt daarna een bed nodig om gestrekt te gaan hoor. Op de kamer aangekomen waren alle 5 zweedse meiden opgerot! Beterrrr! Kamer voor mezelf! Hoe chilling? Lekker rustig en jeetje, wat hadden ze verdomd veel spullen bij zich. Kon amper demijne ergens kwijt. En wat zijn vrouwen toch slordig en vies. Really! Nee, ik ben nog lang niet zoals 1 van hen, ook al backpack ik ook. Echt overal lag spullen van ze. Maar goed, ze waren weg. Het gestrekt liggen deed me dus goed. Hahaha, ik wordt echt oud en kan niks meer hebben. Daarna is dat zelfde dutchie girl met haar roommate wat gaan eten. Ik had geen zin om mee te gaan :-( Dat alcohol rees maar door me bloed & hersenen. Ik had totaal geen honger, dus maar effe liggen, dacht ik. 's Avonds had zelfde dutchiegirl met wie ik een fles wijn had gedronken, mij een bericht gestuurd of ik met haar SATC series wilde kijken. Buiten is het toch maar koud. Ach, prima joh! Why not!? Ik vind ze zelf ook leuk. Dus gisteravond met ze 2en op haar laptop SATC series (stuk of 4) gekeken. Was gezellig. Best een leuk/lief meisje die mij ook geen 32 geeft. Hou dan zoveel van zulks peeeppppzzz en zijn gelijk My best friends wahahaha. L ;-) L.

Dus nu zit ik in de lobby van 't hostel als een zwefster, laptoppie(nerd) en af en toe naar mensen kijken die mij voorbij lopen, zit ik hier! :-(

Maar in de middag kwam dat zelfde dutchiegirl naar beneden, omdat ze een day off had. Ze vroeg aan mij of ik met haar mee wou lopen naar de harbour. Zo zijn we samen naar Curculair Quay gegaan, om het Oudste/ kleinste? huis van Sydney te bewonderen. Nou, dat was een drama om het te vinden, maar goed! Al met al....Was een leuke middag. Ben daarna teruggegaan naar 't hostel. Dutchiegirl is naar haar kamer gegaan, verder SATC series aan het kijken. Ik had geen zin om mee te gaan, wou liever weg uit Sydney! hahahaha. Want wachten duurt erg lang. Want ik was best benieuwd naar Melbourne. Dus bleef ik in de koude lobby hangen en ben verder mijn film aan het kijken. Leek net een debiele, want schoot steeds in de lach, door me film, dus iedereen die voorbij liep zal denken:"huh?, waarom lacht ze? Debiel!"hihihi. Anyway! I don't care what people think.
Ander dutchiegirl die echt weird is, ook hier stage aan het lopen, kwam ik tegen in de lobby. Ik had best trek in een noodle (OMG, op dat moment boeide het mij niet, maar nu achteraf dacht ik..."ik wordt of ben een backpacker die ook echt op elk cent moet letten"), warm water derin & klaar is je maaltijd. Dutchiegirl stond pasta te maken. Believe me, elk backpacker vreet niks anders. Nee, dat gaat mij tever! Ook al is het gratis. Really! Thank GOD, I am not a big eater!, dus ik probeer echt varriatie (Sushi of iets dergelijks) in me eten te brengen. Ik zie soms peepz die echt dagen achter elkaar pasta eten. OMG! Really!

Tegen 4-en kreeg ik een smsje/ berichtje van dat Duits meisje die ik in Magnetic Island had ontmoet en eigenlijk wel tot Sydney heb gereisd. Zij vond het best gezellig iedereen te "ontmoeten" die ook in Sydney is. Ok, prima. Kwam zij naar mijn hostel. Samen naar een soort pub/ cafe/ barretje geweest. Ik had nog een uurtje met ze, voordat ik al mijn zooi op ging halen in 't hostel en ging lopen naar de Greyhound!...Was best gezellig. Waren er met ze 5-en (2 german, 2 norway and 1 dutchie, me ;-) ). Wat gedronken, pictures geschoten offcourse and than it's time to SAY GOODBYE!.
Best raar! Aan de ene kant ken je ze niet, maar toch weer wel. "Nice to meet you, hopely see you soon and blablabla" werd er dan geroepen/ gezegd. Haha, dacht ik! LOL. Ik rot hier op, uit Sydney!

Op naar de Greyhound....

Till...Melbourneeeeee! Here I comeeeeee.

Cheeeeeeerrss! No worries!

  • 08 Juni 2012 - 22:43

    Leonardo:

    Hey Sunshine, Hoe gaat t met je ? Alweer een beetje afgekoeld ? Jammer dat we geen contact meer hebben. Mocht je willen reageren:
    bbleonardo29@hotmail.com.

    ciao Leonardo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 5059

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: