Melbourne. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu Melbourne. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Melbourne.

Blijf op de hoogte en volg Loraine

26 November 2014 | Australië, Sydney

Ok.....even terug naar mijn Auss reis, nu ik nog zo vol van ben en eigenlijk ben ik zooo geïnspireerd van/door Australie.

Back in time! (Velen onder ons weten dat ik natuurlijk al terug ben, maar vind leuk om me blog af te sluiten met een super mooi verhaal....

Ik beleef Auss avontuur nog zo in me alsof het gister was.

Zal proberen nog de laatste weken Auss te beschrijven.

Met de Grayhound richting Melbourne, dat was een vreselijke reis van wel 8 uren in de bus. Slapen kon ik niet, want bus was bomvol. Snurkende vent naast mij, heeeeeeuuullllemaal achter in de bus, bah! Ook in Canberra een stop, lelijke stad! Anyway! Melbourne is A-MAZING! Wat een mooie stad. Jammer dat ik er maar voor 4-5 dagen was. Melbourne is de moeite waard!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 5062

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: