Voorbereidingen - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Loraine My life - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Loraine

26 Januari 2018 | Nederland, Katwijk-Midden

Ik zeg altijd tegen mezelf...begin bij het begin. En waar is het begin? Ok. Het was niet de bedoeling een reisblog bij te houden, maar er zijn toch (genoeg) mensen om me heen die het leuk vinden & waarderen om mij te "volgen" en ook mee te genieten van mijn reis. En dat vind ik echt mega cool & gewaardeerd. Super leuk. Ik heb er best lang over na moeten denken, maar hey! Ik vind het stiekum best leuk om het te doen en delen wat ik straks allemaal meemaak en jullie hier de jaloers makende momenten te sharen. En gelukkig ben ik daar meeeegaaa goed in. #IkHoudErVan

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012