5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Loraine My life - WaarBenJij.nu 5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Loraine My life - WaarBenJij.nu
5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

15 februari begin ik in me upp weer een mooi avontuur aan & dat is ...5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Mega spannend maar ook ontzettend ENG!!! Maar mij krijg je NIET klein(er). Ik ga ervoor & meeeeeegggaaa ontzettend zin an.

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2018

Voorbereidingen
Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5065

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: