Welkom!.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Loraine My life - WaarBenJij.nu Welkom!.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Welkom!....

Door: enjoythagoodlife17

Blijf op de hoogte en volg Loraine

17 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

...hier.

Voor degene die mij aan de andere kant van de wereld willen volgen ivm mijn 7 weken duurdende Aussie avondtuur.

Ik heb er tenminste veel zin in..het komt steeds dichterbij! Want het is mij hier, als warmbloedige, geboren en getogen bij 35+ graden, te koud! Bbbbrrr...

Tot de volgende bericht dan maar..?!

Greettz L.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 5103

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: