Eindelijkkk......aangekomen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu Eindelijkkk......aangekomen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Eindelijkkk......aangekomen...

Door: enjoythagoodlife17

Blijf op de hoogte en volg Loraine

13 Februari 2012 | Australië, Sydney

...na ruim 42 uur en 32 min en nog wat seconden, ben ik op de plek van bestemming....SYDNEY!

Ok....waar zal ik beginnen?

Datgene waar ik al bang voor was bij een overstap....VERTRAGING/ DELAYED. Getver!

Het begon op Schiphol, ruim 3 kwartieren vertraging. In Guangzhou dus mijn doorvlucht naar Sydney mooi gemist. Die ging voor ons (degene die door naar Sydney moesten) neus dicht & vloog weg! Anyway!

In China in een krot gestopt door China Southern. Tot voor onze landing was ik best positief over China Southern. Luxe airplane, met eigen tvscreen/ hele ruime beenruimte, voor mij SUPER de luxe!, omdat ik nooit veel ruimte nodig heb, alhoewel :-D...! Ik ben maar een kleine meid ;-)
Ok. Tot zover China Southern. If you ask me?...CHINA SOUTHERN SUCKS! Don't fly with them! Really! Bad, bad & even BAD!

Maar het mooie ...ik ben in Sydney. Wawwww!!! AMAZING! Very hudge, really; eveything!!!

Maar voor nu effe me oogjes dicht doen hoor. Next message from tha eastcoast! Morgen verlaat ik Sydney voor 4 weekjes!

Tot dan....

Ik zeg...welterusten from tha other side of tha world, Australie!

  • 13 Februari 2012 - 12:47

    Cilia:

    Ach ja met die vluchten weet je het maar nooit, maar je bent in ieder geval veilig aan de andere kant van de wereld aangekomen. Geniet van elke seconde. Groetjes.

  • 28 Februari 2012 - 12:09

    Sewotaroeno Rudolf(p:

    fijn je foto te zien alles goeg he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 5106

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: