Sydney!!!... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu Sydney!!!... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Sydney!!!...

Door: enjoythagoodlife17

Blijf op de hoogte en volg Loraine

16 Februari 2012 | Australië, Sydney

.....in 1 word...AMAZING! Waawww!!!.

Ok, na een vette jetlag van ruim tig uren, kwam ik tot het besef aan de andere kant van de wereld te zijn. Lekker temperatuurtje, aardige peeppzzz etc etc. Maar wel rete rete duur! Anywayyyyy!

Ok, Harbour brigde gezien, Botanical Garden & Opera House! hahaha. Nuchtere ik!

Tot nu toe vroeg me nest in en om 2:00-3:00uur klaar wakker...Is that they call jetlag?

Na 3 dagen Sydney ben ik vertrokken uit dat o zo drukke, bizarre stad. Om uit Sydney te komen met de auto was een uitdaging. Ooowww...MY GOD! Holy GOD! Serious! Na rondjes rijden zijn we eeeeeeiiiinndelijk op de Pacific Highway! Yeeaaahh!. Richting het noorden, via oostkust. Waawww!! Wat een natuur! "Gestrandt" in Newcastle, daar nachtje gelogeerd! Super basic, maar goed! Wat wil je?! Daarna doorgereden naar Port Macquarie, daar uurtje op het strand gebivakkeerd! en that's it!. Als ik overal een nachtje wil verblijven...dan heb ik net als alle andere backpackers wel tig weken nodig :-D Nu zit ik/wij in Coffs Harbour voor 2 nachtjes, anders heb ik het gevoel alleen maar te reizen. Jaja, ook dat gaat niet over rozen, believe me! Tot nu toe luxe geleefd, maar dat moet strax wel anders...I think so. Het geld gaat er serieus zoooo doorheen.

Morgen rijden we door naar Byron Bay! Benieuwd wat voor nieuws op mij staat te wachten hoor. Toch spannend waar je terecht komt en wat voor peeppzz er ook zitten...etc etc.

Till next blog.

Greettzz from tha other side of tha world, Aussie!

ps. Het weer is heeeeeerrrrlijk, voor degene die jaloers willen zijn. Ooowwhhh! ...korte broek of liever gezegd...loop in me bikini op slippers! Niemand die naar je gaat staren of kijken. AWESOME!!! Really!

  • 16 Februari 2012 - 07:41

    Leon@rdo:

    PS....Geloof er niets van...

  • 18 Februari 2012 - 21:56

    Mo:

    ok nu wil ik ook. geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5107

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: