Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: enjoythagoodlife17

Blijf op de hoogte en volg Loraine

21 Februari 2012 | Australië, Brisbane

Ok! Even een update waar ik nu ben en wat ik allemaal heb gedaan, beste lezer(s).

Na Byron Bay.... Erg mooi, veel hippies, super knappe surfdudes met 6 to 8 pack (Waaaaw, wist niet meer waar ik kijken moest ;-) ) en 1 en al party, elke avond, moest ik met pijn in me na 3 dagen Byron Bay verlaten! Wat een relax chilling leven daar! Prachtige strand, mooie Bay. Bondi Beach in Sydney is er echt niks bij! Anyway!

Zat dus in Byron in een normaal hostel, had een private room, omdat de dorms min 8 personen was en mix, Malé/ female! Private? What's mean private :-(. Ok, niet zeuren hahaha. Had er geen trek in. Achteraf was het best gezellig, want ik deelde douche & toilet met ze wat verbazingwekkend schoon was, 10 peeeepppsss! German, USA, swedisch peeps! 1 en al party met ze!
Zit nu in Brisbane voor 3 dagen. Dorm, only female heb ik geboekt, max 4 personen, maar zit er met 1 meisje op de kamer uit Norway die hier gaat studeren. Zo chilling kamer/ douche & toilet voor onszelf!
Gisteren ben ik met een Engels meisje naar Lone Pine geweest, een Koala Sanctuary! Waaaaw. Zooo mooi en groot! Die beesten zijn er grappig, mooi en lui. Offcourse op de foto met 1, het blijft bijzonder en het zijn echt geen knuffeldieren in het echt. Want hij zette zijn nagels echt in me hhhhmm. Ook kangaroos geaaid, wat een mafbeesten zijn het. We mochten ze voeren, maar vergat voer te kopen, dus de beesten maar voor de gek gehouden alsof we eten in ons handen hadden en op de foto, yeeaah! Dat nam al een hele dag in beslag en ik had mazzel dat ik met dat engelsmeisje was, want zij had een studentenkaart en ik niet.Vroeg de vrouw bij de VVV-achtig iets ook niet naar! Prima, 12AUD€ bespaard. Want het is er al rete duur genoeg hier! Hahaha. Begin het leven van een backpacker te snappen en leef ook als 1. Gister free dinner in de hostel, yeeaaahhh! Eten stelde niks voor, maar ok! Thank god, vreet ik niet zoveel! Bespaart weer wat. Vandaag ga ik verder reizen naar Noosa en van daaruit ga ik naar Fraiser Island voor 3-4 dagen! Vette zin an. Het moet in 2 uur te rijden zijn, we zullen het zien.
Ok mensen, tot zover mijn update via mijn iPhone, wat een gepriel zo een klein scherm om zo een lang bericht te typen.

No worries mate!
Now still from Brisbane!

Ps. Over het weer zal ik maar niks meer typen, want er zijn mensen die mij strax gaan deleten hihihi . Ik laat dat achterwege!

  • 21 Februari 2012 - 07:34

    Janna:

    Zo te lezen heb je het naar je zin Loraine!! Heerlijk.....
    Wij volgen je verhalen....keep updating! GENIET.
    Groeten aan Bont!!

  • 21 Februari 2012 - 10:47

    Jenny:

    Hai nicht, bedankt voor je kaart, ik heb 't al ontvangen. Leuk hoor allemaal. Geniet van je vakantie, dat doe je toch altijd :-).Dit heb je dik verdiend. Groetjes!

  • 21 Februari 2012 - 17:09

    Linda:

    haaa Loraine, klinkt goed allemaal! geniet er van en goed smeren he hihih :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 5107

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: