Noosa - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu Noosa - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Noosa

Door: enjoythagoodlife17

Blijf op de hoogte en volg Loraine

21 Februari 2012 | Australië, Noosaville

...omdat ik nu de luxe heb om een blog te mogen schrijven, na bijna 2 weken ...FREE WIFI! maak ik er bij deze dus ook goed gebruik van.
Zelf een weblog bijhouden gaat niet over rozen :-(
Maar goed!

Zit nu in Noosa, ook erg mooi hier, best rustig hostel. In een dorm met 8 meiden. 3 Cadanezen iig en de 2 anderen nog (steeds) niet gespot. But I don't care, because 2morrow I am leaving Noosa to ......Fraiser island. Je wordt er mee doodgegegooit, hopelijk is het ook wat, voor iemand als ik :-D.
Hier aangekomen, daaammnnn...wil het jullie toch niet onthouden, moet ik heel eerlijk zijn ;-), wat een weer! Het kwam echt bakken uit de hemel. Bliksem, donder en al dat soort ongein. Uit Brisbane vertrokken was het ook al vrij bewolkt en begon te miezeren, dacht ik nog "gauw wegwezen hier", maar blijkbaar nam ik die toch naar Noosa mee :-(. Beetje jammer, maar what about my skin colour? ;-)
We hadden een mazzeltje in Brisbane, moesten voor de car ook voor "slaapplek" betalen, maar door de chaotische administratie daar, hebben we 'm gepeerd! Bekijk 't, AUD20$ bespaard op parkeerkosten! BETERRRR! Gauw wegwezen dacht ik!
Gelukkig hier in Noosa een mooie parkingplace voor de car en we mogen het ook hier achterlaten gedurende onze trip naar Fraizer! Toch cool ha ;-).
Maw, morgen 22 febr gaan we dus voor 4 dagen naar Fraiserrrrr! Yoehoeee! Benne benieuwd!
Voor degene....till next blog.
ps. Verder is het nog steeds genieten hier! Wat dat betreft.....hopelijk staat de tijd gauw stil!
Till soon and next time!

ps. Bovenstaand had ik al mooi getypt, maar elke keer werd ik uit geflikkerd! Bij deze!...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosaville

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 5104

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: