Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loraine My life - WaarBenJij.nu

Whitsundays

Door: enjoythagoodlife17

Blijf op de hoogte en volg Loraine

29 Februari 2012 | Australië, Airlie Beach

Ik zal maar gauw een lange blog schrijven.

Begin maar ergens hoor...

Ik wil dit jullie echt niet onthouden :-( , maar Fraiser was SCHITTEREND, maar viel letter- en figuurlijk in het water! 3 dagen alleen maar regen gehad! Vreselijk. Alles werd nat & stonk. Maar was zoooo gezellig.
Opgehaald bij 't hostel, bleek ik (ja, hallooo, ben een dame/ vrouw) teveel spullen te hebben, backpack mocht niet mee, wat niet de bedoeling was! Jaaaa, daaggg! It's goddamme regenseizoen! Anyway!
De volgende werd opgehaald, 3 NL chickies haha, ook die hadden een backpack! Die mocht echt niet mee van de stoere tourguide Hana! Zo klein als ik & (NATUURLIJK) erg pittig, dat Hana was/is! Dus de 3 meiden moesten nodige spullen uithalen en hun backpack bij de tour office achterlaten. Ze voelden zich dus genaaid, want ik had me BP wel mee. Maar goed!
Verder erggg leuk & gezellige groep. Het beste van gemaakt.
Terug is Noosa!! HELL! Tunderstorm!Tussen neus en lippen door onze Tourguide Hana gevraagd of ze een grote huis heeft hihihi. " not een a big house, only 3 rooms!'. Wahahaha.
Omdat we nog geen hostel hadden, ik tegen Hana een geintje gemaakt of we niet bij haar konden crashen voor AUD$20,00pp hahaha. Die denkt ook; ja, hoor, zit ik met 5 kut nederlanders die alleen maar NL lullen wahahaha! Belde ze een vriend op die kamers te huur had, zij stelde voor AUD&20,00 pp aan hem dat wij wilde betalen. Yeeeaahh! Chilling! Eigen verdieping, hele boven verdieping voor ons 5-en. Bad/ toilet/ douche/ keuken/ zwembad! Was CHILLING!!!

Dag erna de 3 NL ladys in Bundaberg gedropt en verder naar 1770! Ook daar was BAGGER! Heb een bycicle tour gedaan, terug bij de office stortregen. GATVER!

Na 1770 heb ik in me 1tje 8,5 uur doorgereden naar Airlie Beach! Tot gister VRESELIJK weer.
Vandaag is 't zonnetje gaan schijnen...op naar Witsundays!

Terug in Airlie Beach vrijdag.....ga ik verder met de Greyhound! Ook een ervaring rijker! yeeaah!
Rete zin in.

Na Airlie Beach ga ik naar Townsville, Magnetic Island......

Cheerss mate! No worries1 ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Loraine

2018 Het is weer zover; in me upp ga ik 5 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Motto:"Living tha Good life". 2012 7 weken door Australië! Hoe slecht heb je het dan? Motto:"Reiservaringen zijn onbetaalbaar".

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 5108

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 30 Maart 2012

Mijn eerste reis

15 Februari 2018 - 30 November -0001

5 Maanden backpacken door Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: